Grattis GT Vikingarna!

Torsdag 1 februari 2024

Igår hade Gymnastiktruppen Vikingarna taklagsfest för den nya truppgymnastikshallen i Bodal.
Lidingöliberalerna vill rikta sina varma gratulationer till stiftelsen, föreningen, styrelsen, ledare och aktiva!
Taket är på plats, fönstren är monterade och just nu reglar man upp för väggar och lägger golv. Parallellt pågår jobbet med att montera specialutrustning för truppgymnastik.
GT Vikingarna räknar med att flytta in i hallen till sommaren.
– Vi liberaler har länge stöttat GT Vikingarna i deras strävan att få en alldeles egen hall. Men vi inser att vårt bidrag är litet i jämfört med alla de eldsjälar och hårt ideellt arbetande föreningsaktiva som nu ser till att hallen i Bodal blir verklighet, säger Erik Öberg (L), liberalernas gruppledare i kultur- och fritidsnämnden.
Maria Wall Petrini (L) – ledamot Miljö- och stadsbyggnadsnämnden
Kan vara en bild av 1 person och text där det står ”L Grattis Gymnastiktruppen Vikingarna! Bảde hjärta och hjärna i Lidingöpolitiken.”